Motorkursus i Aalbæk

Vi har modtaget en opfordring fra Jan Henry Sørensen om at gøre opmærksom på motorkursus i Aalbæk her i efteråret. Kursets indhold er følgende:

Vi skal gennemgå motorens opbygning og virkemåde. Olie, vand og elektriske systemer. Opstart, drift og vedligeholdelse af din motor herunder vinter- og forårs klargøring samt olieskift på motor og gear. Vi gennemgår også gear, skrueaksel, ror arrangement, hydraulik og påhængsmotorer. Indholdet af undervisningen er varieret og tilrettelægges ud fra deltagernes ønsker.

Se mere om tilmelding og priser på FOF’s hjemmeside – klik [HER].