Tirsdagssejladser 2012

Kapsejladsudvalget indbyder hermed alle nye som gamle kølbådssejlere til deltagelse i klubbens tirsdagssejladser. Første gang er tirsdag den 22. maj 2012 kl. 1800, hvor vi mødes ved klubhuset til skippermøde.

På skippermødet vil bane, sejladsbestemmelser og startsystem blive gennemgået, og bådenes handikap-lystal blive fastsat. Nye både, som ikke har målerbrev, må gerne henvende sig til kapsejladsudvalget for fastsættelse af lystal inden sejladsseriens start.

Der sejles hver tirsdag fra den 22. maj til den 3. juli. Efter sommerferien startes den 7. august, og vi fortsætter til og med d. 25. september. Hvis vejret er dårligt, sejler vi torsdagen efter.

Tirsdagene den 3. juli og den 7. august sejler vi en Hirsholmene Rundt sejlads, og den sidste af disse sejladser udløser en præmie. De øvrige sejladser foregår på en bane sydøst for havnen.
Før sommerferien går første start 1900, efter sommerferien kl. 1830. Signalflag fra standermasten ½ time før start. Tilmelding kan ske til kapsejladsudvalgets medlemmer eller til skippermødet.

Du kan læse mere på kapsejladsudvalgets side om tirsdagssejladserne [klik her]. På siden kan du også finde banekort og respit-tabel.