Glædelig jul samt et godt nytår

Strandby Sejlklub ønsker alle medlemmer samt sponsorer en god jul samt et godt nytår. Der skal også lyde en stor tak til lederne i juniorafdelingen som igen i år har ydet en stor indsats  derer blevet kronet med en udnævnelse til ungdomsvenlig sejlklub. Også en stor tak til medlemmerne som har ydet en stor indsats når der har været kaldt sammen til arbejdsdage.  Også tak for god opbakning når der har været kaldt sammen til arrangementer i klubhuset.

På bestyrelsens vegne
Frede Jørgensen