HSR Resultatli​ste 2011

Helmuth og Henning fra NORTH SAILS efter uddeling af sponsorpræmien.

Hirsholmene Senior Race blev i år afviklet i meget fint vejr med svag til jævn vind fra SV. 21 både startede og alle fuldførte.

Sidste båd var i mål ved ca. 14:30-tiden. Ved den efterfølgende frokost var vi samlet 63 sejlere i klubhuset.

Efter præmieoverrækkelsen kom vi til det spændende øjeblik, hvor NORTH SAILS sponsorpræmie skulle uddeles. Den heldige vinder blev i år Helmuth Melsen, FSK, som også hentede en første plads i sit løb med MILLE RACER MUS.

Resultatlisten kan findes [her] i PDF format.