Frederikshavn Kommune Grand Prix - 2019

Så kan vi igen i år se resultatet af det gode samarbejde, vi har med  vore naboklubber.

Nu har vi stævnekalenderen klar for Frederikshavn Kommune Grand Prix 2019 (FKGP 2019). De aktuelle weekender, som den enkelte klub afvikler deres stævne i, er uændret med den undtagelse, Sæby Sejlklub rykker deres stævne fra sædvanligvis weekenden omkring 1. september til en uge senere, 7. september. Endelig skal I bemærke, at vi har fået Asaa Bådelaug med i gruppen af stævnearrangører. Det bliver et sommerstævne d. 15. juni 2019.
De arrangerende klubber
Asaa Bådelaug, Sæby Sejlklub; FSK, Rønnehavnens Bådelaug og Strandby Sejlklub.

Stævnerne afholdes:

Asaa Rende Kapsejlads        15. juni 2019
Fyrbåkesejladsen                   7. september 2019
FSK – Hirsholmene Rundt     14. september 2019
SSK – Hirsholmene Rundt     28. september 2019

KLIK HER for en pdf-kopi af stævnekalenderen.