Tirsdagskapsejladser 2014

dsc00456Kapsejladsudvalget  indbyder  hermed  alle  nye  som  gamle  kølbådssejlere  til  deltagelse  i klubbens  tirsdagssejladser.

Første  gang  er  d.  20.  maj  2013  kl.  18 30 ,   hvor  vi  mødes  på  broen  til  skippermøde.  Hvis  vejret  er ’dårligt’,  mødes  vi  i  klubhuset  i  stedet. Vi  gentager  successen  med  at  kåre  en  vinder  for  de  seneste  tre  sejladser  efterfulgt  af  grillpølser  og  hygge  ved  klubhuset.  Datoer  for  disse  sejladser  fremgår  som  vanligt  af  PDF  filen (se nedenfor). Fra  kapsejladsudvalgets  side  håber  vi  at  se  alle  de  gamle  kapsejlere på  vandet  i  år,  og  vi  vil  også  opfordre  de  nye  både,  der  er kommet  til  byen,  til  at  stille  op  til  en  venskabelig  kappestrid.

Læs 2014-indbydelsen [her].
Læs 2014-lystal [her].