2-Star Grand Prix Sejlads i Juni

Opdatering 11-06-2014:
Vi har nu modtaget indbydelsen til sejladsen i pdf-format. Skynd dig at tilmelde dig. Fristen er onsdag d. 11-06-2014.
Du kan se indbydelsen [her].

Besked fra 31-03-2014:
Vi har modtaget følgende besked fra kapsejladsudvalgene i Frederikshavn, Sæby og Strandby Sejlklubber.

14.06.2014: 2-Star Grand Prix Sejlads uden spiler.
(kun storsejl og et forsejl tilladt) med spisning (smørrebrød, øl og snaps) efter sejladsen.

Start og mål i Strandby.
Indbydelse udsendes senere.

Lidt baggrund:
Sejladsen er et arrangement, som de 3 sejlklubbens kapsejladsudvalg, henholdsvis FSK, Sæby og Strandby, står for.
Sejladsen var påtænkt at udgå fra og afslutte i Frederikshavn. Pga lokaleproblemer en den flyttet til Strandby.
Sejladsen er et nyt initiativ med det formål at forsøge at trække flere med kapsejlads.