Sejlerbilleder og skipperskrøner

Invitation – Sejlerbilleder og Skipperskrøner

Torsdag d. 13. marts kl. 19:00 i Sejlklubben

Vi starter nu en ny tradition i sejlklubbens vintersæson, mens vi venter på forårets komme og planlægger sejladserne i den nye sæson.

Kom til en hyggelig og spændende aften hvor vi selv viser vores udvalgte billeder fra de sidste års sejladser og underholder hinanden med oplevelser fra vores dejlige ture i de nære og fjernere farvande.

Hvis du har lyst til at vise billeder og eventuelt fortælle om gode – eller uhyggelige – oplevelser fra sejlerlivet, så er de meget velkomne, men det er ikke en betingelse for at deltage!

Det handler om at vi sammen får en hyggelig aften hvor temaet er lystsejlads. Af hensyn til det praktiske vil vi gerne have din tilmelding med oplysning om:

1) Hvor mange kommer vi ?
2) Jeg vil gerne bidrage og fortælle om en god tur eller spændende oplevelse JA/NEJ
3) Jeg har nogle billeder som jeg gerne vil vise JA/NEJ

Ring eller email din bekræftelse til Svend på mobil 20 20 99 99 eller email ss@inor.dk inden 1. marts med svar på spørgsmål 1- 3 og du er velkommen til at kontakte Svend på mail eller mobil 20209999 hvis du har spørgsmål.

På godt gensyn til en hyggelig aften og venlig hilsen

Du kan også hente indbydelsen i pdf-format [her].