Hirsholmene Senior Race 2013

Scankap 99 ”Frille” med Morten Thøgersen som skipper på vej mod første mærkerunding.

Sidste sejlads i Frederikshavn Kommune Grandprix 2013

Lørdag den 28. september stod Strandby Sejlklub for den sidste sejlads i Frederikshavn Kommune Grandprix. Traditionen tro blev der sejlet Hirsholmene rundt på en ca. 12. sømil lang bane i et vejr som ikke kan forlanges bedre på denne tid af året.

16 både fra sejlklubberne i Frederikshavn Kommunen deltog i sejladsen, og efter at alle både var kommet i havn var der stemningsfyldt fællesspisning i klubhuset.

Sejladsen var delt op i to løb – et med 10 både og et med 6 både. Som det fremgår nedenfor vandt ”Kvinden i mit liv” med Flemming Vorså som skipper løb 1, og ”Mille Mus” med Helmuth Melsen som skipper vandt løb 2.

Herudover blev der – på baggrund af hvor mange sejladser man har deltaget i samt de placeringer man har opnået i disse sejladser – trukket lod om et gavekort på kr. 2.500,- sponsoreret af Motor & Bådcentret Frederikshavn. Vinderen af denne lodtrækning blev Jan Jacobsen som er skipper på ”Bimbo”.

Tak til alle for god tilslutning til sejladsen, og tak for en god sæson!

Resultat-listen fra sejladsen kan downloades [her] i pdf-format.