Invitation til grill-aften

Juniorafdelingen holder sidste sejlads-dag inden sommerferien på torsdag d. 27/6 og vil derfor invitere alle forældre, søskende og klubmedlemmer til fælles-grilning ved klubhuset. Vi tænder op i grillen ca. 17:30.

Medbring selv drikkevarer og kød til grillen. Medbring også en eller to tilbehørs-retter – efter eget valg – til stor fælles-tilbehørs bord.

Om vejret vil, vil vi sejle et par ture med banan-båden og måske også arrangere en lille kapsejlads i optimistjollerne.
Der vil også blive mulighed for en prøvetur i en sejljolle eller en sit-on-top kajak (for de der vil prøve: husk badetøj el. lign).

Vel mødt.

Hilsen
Juniorafdelingen

PS: For sejlerne er der normal sejlads fra kl. 16:00.