Standerhejsning med orientering

Som tidligere annonceret afholder Strandby Sejlklub standerhejsning:

Lørdag den 4. maj 2013, kl. 10.00

Efterfølgende er sejlklubben vært for formiddagskaffe. Der vil under kaffen være orientering om aktuelle forhold, se bl.a. nedenfor.

Orientering

Til standerhejsning er der inviteret gæster fra Havkajak Team Nord, som planlægger at etablere faciliteter til kajak sejlads i Strandby. Sejlklubbens bestyrelse er i den anledning blevet kontaktet med ønsket om et samarbejde i etableringsfasen omkring udleje af vore facilliter jollerampe og klubhus. Bestyrelsen er positivt gået ind i en dialog omkring en samarbejdsaftale. Invitationen til Havkajak Team Nord er en mulighed for klubbens medlemmer, til få mere at vide om et eventuelt samarbejde og give deres mening til kende. Nogle af initiativtagere til Havkajak Team Nord har lovet, i forbindelse med standerhejsning, at ville orientere om deres planer og svare på eventuelle spørgsmål.