Billeder fra Fredes Sildesalg 2013

Lørdag d. 14-12-2013 var en trofast flok af sejlklubbens medlemmer igen igang – anført af Frede Aaen – med at lange lækkerier fra havet over disken ved det årlige sildesalg. Som noget nyt var der også fiskefrikadeller på menyen, hvilket absolut blev en sællert. Nedenfor er der et par billeder fra begivenheden, hvor nogle af juniorafdelingens sejlere også agerede nisser ved optoget fra havnen mod banken. Mange af byens borgere var mødt op til en hyggelig begivenhed, med juleskib, julemand, julemusikorkester, juletræer og juledans. Fiskedellerne blev udsolgt: Der blev langet 200 fiskefrikadeller over disken og et utal af glas af gløgg og varm cacao.

Tryk på billedet, for at åbne og se i stor udgave.